Tilbud

Real Madrid Trænings T-Shirt Pre Match – Hvid Grå/Lilla

369,00 kr.

Categories: , ,

En hyldest til Real Madrids arv og stolthed, er denne opvarmningstrøje designet i de ikoniske hvide og lilla farver, der er direkte taget fra klubbens DNA. Disse farver kolliderer i et 90’er-inspireret design, der vil gøre dig til et synligt medlem af Real Madrid-familien.

• Hvide og lilla nuancer, der skaber en iøjnefaldende kontrast
  • 90’er-inspireret design for en moderne og stilfuld æstetik
  • Direkte taget fra Real Madrids ikoniske farveskema

Et ikonisk stykke fodboldhistorie

Oplev sammenstødet mellem ikoniske Real Madrid farver og adidas’ fodboldarv med denne “Real 22 Preshi” trænings T-shirt. Det er en skjorte, der skiller sig ud med hvide og lilla nuancer hentet direkte fra klubbens DNA. Det 90’er-inspirerede design på denne før-kamp-trøje er sikker på at fange de loyale Madridistas’ øjne.

Uundværlig komfort og funktionalitet

Med fugtabsorberende AEROREADY og blødt stof, vil du forblive frisk og selvsikker uanset hvilke udfordringer der venter dig. Denne trøje sikrer maksimal komfort under træning, forbedrer din ydeevne og hjælper dig med at præstere dit bedste.

Forpligtet til bæredygtighed

Lavet med 100% genbrugsmaterialer repræsenterer dette produkt blot en af vores løsninger for at hjælpe med at afslutte plastikaffald. Når du køber denne trøje, støtter du ikke kun din yndlingsfodboldklub, men du bidrager også til at beskytte vores planet.