Real Madrid Udebanetrøje 2022/23 Mini-Kit Børn

499,00 kr.

• Sættet indeholder udebanetrøjen samt udebaneshorts
  • Samme design, som spillerne bruger
  • Lavet til de mindste supportere

Fremstillet i 100% polyester.

Få fingrene i en legendarisk Champions League vindertrøje fra Real Madrid, den første klub til at vinde trofæet 3 gange i træk!

“Los Blancos”, eller Real Madrid, er den første klub til at vinde Champions League trofæet 3 gange i træk. Først i 2015/16, derefter i 2016/17 og nu i 2017/18 sæsonen. Evige rivaler med Barcelona og Atlético Madrid, der hvert år kæmper mod hinanden om, ikke blot titler, men også håneretten og æren. Real Madrid har ét af de højeste tilskuertal, hvor godt og vel 74.000 tilskuere viser klubbens farver frem på det legendariske Santiago Bernabéu.

Real Madrid har cementeret deres plads i historiebøgerne ved at vinde Champions League trofæet tre gange i træk, hvilket ingen anden klub tidligere har præsteret. Fra 2015/16 sæsonen til 2017/18 sæsonen viste Los Blancos, som klubben også kaldes, deres overlegenhed i turneringen. Konkurrencen mellem Real Madrid og deres ærkerivaler Barcelona og Atlético Madrid går dog langt ud over titler, da det også handler om at hævde æren og håneretten. På hjemmebanen Santiago Bernabéu kan Real Madrid prale af et af de største tilskuertal i verden, hvor mere end 74.000 fans viser deres støtte og kærlighed til holdet.

Real Madrid er kendt for at have en imponerende rekord i Champions League-turneringen, men klubben er også berygtet for sin intense rivalisering med Barcelona og Atlético Madrid. Disse rivaliseringer kan spores tilbage til historiske begivenheder og har med tiden udviklet sig til at omfatte mere end blot fodbold. For fans af Real Madrid er det ikke kun en klub, det er en livsstil og en kultur. På kampdage er gaderne i Madrid fyldt med fans, der bærer deres klubfarver og synger klubslagsange. Real Madrid er en institution i spansk og europæisk fodbold, og deres succes og popularitet vil fortsat inspirere fremtidige generationer af fodboldfans.

Vi vil gerne opfordre vores besøgende til at like og dele vores hjemmeside realmadridclub.dk med deres med-fans, venner og familie. På denne måde kan vi nå ud til flere og samtidig sprede glæden ved at støtte en af de mest ikoniske fodboldklubber i verden. Tak for jeres støtte og deltagelse i Real Madrid fællesskabet!